zaterdag 26 januari 2013

hoe verwijder ik stickers van producten?

hoihoihoihoihoihoi.
ik denk dat jullie dit probleem wel kennen, de super irritanten stickertjes op producten. bij kruidvat zijn het de fel gele of oranje stickertjes zoals je in dit artikel ook ziet. ik haat deze artikelen. ik bedoel, een echt beautyguru is op zoek naar sale, ookal ze dat sticktertje op de onderkant we vinden de sale toch wel, toch ? waarom doen ze dat dan niet? pff.. hatelijk!
maar ik heb iets ontdekt waardoor je met wijnig moeite en tijd het stickertje van het product kan verwijderen zondat dat er zo'n lelijk plakrandje achterblijft.
klik op 'lees verder' als jij benieuwd bent hoe ik dit heb gedaan.


dit is wat je nodig hebt:
-producten met (kortings) stickertjes op zitten.
-nagellakremover.
-wattenschijfjes.

 het is heel belangrijk om genoeg nagellakremover op het wattenschijfje te doen, hierdoor zorg je ervoor dat de stikker nat wordt waardoor hij makkelijker te verwijderen is.
 druk het watje voor een paar seconden op het product met de sticker en wrijf dan een paar keer.
 
 nou is de kleur van de sticker af (heeft verder geen beter effect) en is de sticker als het goed is donkerder van kleur geworden door de remover.
zo niet, doe opnieuw wat remover op het watje en druk het weer even op de sticker. 

 trek nu de sticker van het product af, je kan evt. ook een mesje gebruiken. ( kijk uit voor beschadeging.)
er zit nu waarschijnlijk alleen nog een dun stickerrandje op, dat kun je er zo af halen met wat remover wat nog op het watje zat.


ik heb het ook bij een oogschaduw mono van essence geprobeert maar die heeft het hellaas niet helemaal overleefd, doordat het logo boven op zit.
bij catrice make-up is dat niet zo waardoor je de sticker op deze manier makkelijk kan verwijderen.

en dan ben je klaar. ik hoop dat jullie deze korte how to leuk vonden en er natuurlijk aan wat gehad hebben, hebben jullie nog request's laat het even achter onder dit artikel.

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten